פיתוח אפליקציות לאייפון – מה זה פיתוח ל-ios ולמה כדאי ללמוד את זה?

אז נכון שמרבית האנשים אשר תרים אחר קורס פיתוח אפליקציות לאייפון, יבקשו לעסוק בתחום ולהתפרנס ממנו (ובצדק, מדובר בתחום מבוקש, אשר יכול להניב הכנסה נאה). אבל, יש גם לא מעט אנשים אשר מעוניינים ללמוד את רזי התחום לצורך העשרה או בכדי שיהיו ברשותם הכלים, להפוך רעיון מגניב שיש להם לאפליקציה בפועל. לא משנה על איזה מסוגי האנשים אתם נמנים, במידה ואתם מעוניינים להירשם לקורס פיתוח אפליקציות לאייפון (או אם אתם בכלל אוטודידקטים ומבקשים ללמוד את התחום באמצעות קריאת מדריכים ייעודיים), חשוב שבשלב הראשון תאספו את כל המידע לגבי הקורס, נושאי הלימוד, מסגרות הלימוד ומה ניתן לעשות עם כל הידע והכלים אותם תצברו באותם הקורסים.

פיתוח אפליקציות ל-ios

היתרון של פיתוח אפליקציות לאייפון על פני פיתוח אפליקציות לאנדרואיד לדוגמא, טמון בפלטפורמה האיכותית והמקצועית, המתבססת על תשתיות פנימיות של החברה – כחלק מכך, פריצות לאפליקציות של אפל הינן נדירות בהיקפן.
יתרון נוסף של פיתוח אפליקציות לאייפון, טמון בנוחות השימוש במערכת.
החיסרון של המערכת, טמון בעובדה שמדובר במערכת בקוד סגור, כך שמחד היא אומנם הרבה יותר קשה ומורכבת לפריצה, אך מאידך כלי הפיתוח הנדרשים לצורך פיתוח האפליקציות, הם הרבה פחות גמישים, בהשוואה לאלו הנדרשים במערכת שהינה פתוחה.
חסרונות נוספים, טמונים בכך שהפיתוח יכול להתבצע רק דרך מחשב MAC ומעבר לכך, שפת הפיתוח, הינה שונה במידה מסוימת משפת ה-C המוכרת.
חשוב לזכור כי יש לא מעט משתמשים במכשירי האייפון והאייפד, כך שפיתוח אפליקציות ל-ios יאפשר להגיע לקהלי יעד גדולים.

אז מה עדיף ללמוד פיתוח אפליקציות לאייפון או לאנדרואיד?

רבים מהמעוניינים בלימודי קורס פיתוח אפליקציות, יכולים למצוא את עצמם מתלבטים בין קורס פיתוח אפליקציות לאייפון לבין קורס פיתוח אפלקציות לאנדרואיד.
ובכן, בכדי להגיע להחלטה, חשוב לזכור בשלב הראשון כי בדומה ל-ios גם למערכת האנדרואיד, יש את היתרונות והחסרונות שלה וכמובן, גם את הקהלים שלה.
לכן, ההמלצה תהיה כמובן ללמוד את 2 הקורסים ועל ידי כך לכוון את שירותי הפיתוח לכל קהל המשתמשים במכשירים החכמים.
יחד עם זאת, מי ששוקל היכן כדאי לו להתחיל (בכל זאת, הרשמה ל-2 הקורסים יחדיו, יכולה להיראות כמורכבת או כפחות ישימה), יוכל לערוך בדיקות, בכדי לקבל תשובה לשאלה "אלו מכשירים נמכרים יותר, אלו אשר מבוססים על ios או אלו המבוססים על אנדרואיד?" כשתשובה לשאלה זו, תאפשר להגיע להבנה למה בין ה-2 יש ביקוש רב יותר.
כמובן, שההמלצה היא לא רק להסתפק בשאלת הפופולאריות ובנוסף, גם להתעמק בתכני הלימוד של הקורסים השונים, בתנאי הקבלה ובמה שהם דורשים מהמועמדים.
דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר לבצע בסופו של דבר את הבחירה הנבונה ביותר בקורס הרלוונטי.